måndag 28 maj 2012

Tävlingsdags!!!! träna snyggt och bekvämt.

Halloj,

Hoppas dagen varit kanon. Ja i morse så undrade jag ju vart helgen tog vägen......nu undrar jag vart det fina vädret tog vägen.....burr hur kund det bli så kallt så snabbt????

Men kära ni, nu piggar vi upp oss med en tävling, eller hur!!!
Nu ska även en av er fina läsare få möjlighet att prova på ett par Röhnisch Anti Shake Capri Tights.
Ja jag kan inte nog poängtera hur sköna dom är att träna i och man kan hasa runt i dom en helg helg som jag precis gjort...dom kommer åka med mig överallt i sommar. Nu till tävlingsfrågan. Vad är det som är så speciellt med dessa anti shake tights??? svaret hittar ni HÄR och ni kan tävlan t.om. söndag 3 juni kl 18.00, motivera också varför just du skulle bli glad för ett par. Maila ditt svar på info@aduckmark.se


När ni ändå är ute och kolla på Röhnisch sida tycke jag att ni ska kolla in deras beach wear, som ni vet så var jag ju ute på stan för ett tag sedan för att prova ut sommarens bikini, men fick en chock i provrummet. Fy vad hemskt det var..... men här hittade jag faktiskt några som ser jätte fina ut, och framförallt är det inga minibyxor.....det kan jag bara inte ha längre. Dessa finns även i svart och andra färger...

Kombinerat med någon av dessa..... lika snygga båda två tycker jag.

Älskar dom här färgerna, båda gör att solbrännan syns bra :))))) Längtar efter lite färg på min bleka kropp........






Och den här lilla sötisen när man går upp från stranden för att äta lunch.....


Lycka till i tävlingen nu och dela gärna länken bland era vänner.


1 kommentar:

  1. Bikinin är perfekt!! Jag köpte den cerisa för denna sommaren och den första modellen av bh. Förra sommaren blev de svart o bh i randigt i den lite sportigare modellen. Älskar deras modeller!! Och givetvis deras träningkläder oxå!
    Givetvis ska jag tävla om Anti shakebyxan!!

    Ha det så gott!
    //Martina

    SvaraRadera